boek een vrijblijvend kennismakingsgesprek+

NINA weddings is gespecialiseerd in wedding design; het uitdenken en creëren van een onvergetelijk trouwconcept. Samen bepalen we de look & feel van jullie dag. Bij de styling van jullie bruiloft gaat het om de details. Details die ik voor jullie zichtbaar maak en omtover tot één geheel. We zijn gek op alle kleine details van een gepersonalisereerd welkomstbord bij de ingang tot prachtige tafelstyling bij het diner inclusief naam- en menukaartjes, van geweldig eten en de lekkerste cocktails tot de beste dansmuziek bij het feest! 

Ik creëer voor jullie een eigenzinnige stijl die het beste bij jullie past. Vaak hebben jullie al mooie ideeën. Die prachtige ideeën werk ik uit tot een uniek concept afgestemd op jullie wensen. Van bohemian chic tot moderne minimalistische bruiloften. Of je nu gaat trouwen in je eigen tuin of in een trouwt in je eigen tuin of een industriele loods hebt waar helemaal niets nog aanwezig is. Niets is voor mij te gek.

Tijdens een aantal sessies ga ik samen met jullie brainstormen en denk ik graag out of the box. Zodat alles, van de taart tot de uitnodigingen matcht bij jullie droombruiloft. Wil jullie het een bruiloft waarbij het anders mag? Niet zoals het hoort, maar zoals jullie het willen? 

totaalconcept styling

en

bruiloftstyling                    design

3 meetings (excl. kennismakingsgesprek), plus 1 locatiebezoeken 
• Moodboard + uitgebreid stylingplan 
• Onbeperkt mailcontact 
• Beheer budget + communicatie met leveranciers betrokken bij het design
• Zoeken naar het juiste materiaal en leveranciers 
• Styling locatie(s): 
- Aankleding ceremonie 
- Aankleding diner 
• Opbouw en afbouw eigen materiaal 





inclusief op- en afbouw. Excl. (gehuurde) materialen, bloemen en reiskosten
 

5 meetings (excl. kennismakingsgesprek), plus 1 locatiebezoeken 
• Moodboard + uitgebreid stylingplan 
• Onbeperkt mailcontact 
• Beheer budget + communicatie met leveranciers betrokken bij het design
• Zoeken naar het juiste materiaal en leveranciers 
• Styling locatie(s): 
- Aankleding ceremonie 
- Aankleding diner
- Aankleding feest
• Opbouw en afbouw eigen materiaal 




inclusief op- en afbouw. Excl. (gehuurde) materialen, bloemen en reiskosten
 

7 meetings (excl. kennismakingsgesprek), plus 2 locatiebezoeken 
• Moodboard + uitgebreid stylingplan 
• Onbeperkt mailcontact 
• Beheer budget + communicatie met leveranciers betrokken bij het design
• Zoeken naar het juiste materiaal en leveranciers 
• Styling locatie(s): 
- Aankleding ceremonie 
- Aankleding diner
- Aankleding feest/ the day after / rehearsal dinner
• Ontwerp grafische styling door inhouse designer
• Inclusief: bruidsboeket,corsages, bloeminstallaties, aankleden backdrop
• Opbouw en afbouw eigen materiaal 

inclusief op- en afbouw. Excl. (gehuurde) materialen en reiskosten 
 

tell me more+

€2500,-

Bruiloftstyling

tell me more+

€2850,-

Wedding design


tell me more+

€3500,-

Wedding design
full concept

Stationery. Voor mij klopt het plaatje pas als alles van de bruidstaart tot de trouwkaart op elkaar is afgestemd

03

Non-traditional. Durven jullie om buiten de geijkte paden te gaan en jullie hart te volgen als het gaat om de keuzes op je bruiloft?

02

Bloemen. Van weelderige bruidsboeketten tot uitzinnige installaties en hangende bloemenwolken.

01

My

       favorites

+ read more

NINA weddings bestaat uit een team van weddingplanners en -stylisten. Tijdens een bruiloft komen we altijd met minimaal twee assistentes. Simpelweg omdat je soms op meerdere plekken tegelijk moet zijn en vele handen maakt het licht werk. Bij stylingopdrachten komt ook behoorlijk wat sjouwwerk kijken. Bij ziekte is er daardoor altijd een back up van jullie weddingplanner. 

04. Werk je alleen?

Absoluut – wanneer we gaan samenwerken is het natuurlijk wel zo fijn dat wij een match zijn. Daarom plannen wij eerst vrijblijvend een kennismakingsgesprek in. Dit is de kans om elkaar te leren kennen én aan te voelen of er een klik is tussen ons.Uit dit gesprek komt een overzichtelijk en gespecificeerde offerte zodat jullie kunnen beslissen of wij voor jullie aan de slag mogen. Jullie kunnen een afspraak inplannen door een berichtje te sturen via het contactformulier.

02. Is een vrijblijvend kennismakingsgesprek mogelijk? 

Ja zeker. We beperken ons niet tot ons eigen assortiment, maar werken met verschillende partijen, maar het is natuurlijk mooi meegenomen om te weten dat er al zoveel toffe items zijn. In de afgelopen jaren heb ik een heel assortiment verzameld wat inmiddels is uitgegroeid tot een loods van 100m2 vol te gekke backdrops, mooie velvet bankjes en poefjes, tientallen kussens en tapijten en verschillende type stoelen van houten klapstoelen, rustieke crossback chairs tot elegante thonet stoelen. En nog zo veel meer... bekijk de collectie hier

03. Hebben jullie zelf ook decoratie materialen?

Een weddingplanner regelt de totale organisatie en heeft het contact met de trouwlocatie en alle leveranciers. Een bruiloftstylist verzorgt enkel de aankleding. Ze is niet verantwoordelijk voor het draaiboek. 
Als weddingdesigner ga ik een stap verder dan de stylist en heb ik ook rechtstreekse contacten met de bloemist, grafisch designer en taartbakker om zo een mooie eenheid te zorgen en een prachtig gestylde bruiloft. 

01. Wat is het verschil tussen een weddingplanner en een bruiloftstylist?

FAQ

+ let's get in touch!

In de vele jaren heb ik een fantastisch netwerk opgebouwd aan toffe, betrouwbare lievelingsleveranciers. Bij iedere bruiloft match ik de juiste leverancier qua stijl en budget. Om een mooi geheel te krijgen stem ik de styling af met de bloemist, taartenbakker en grafisch designer. Ook het inhuren van styling materiaal zullen wij voor jullie doen.

08. Werk je met vaste leveranciers?

Na goedkeuring van de offerte ga ik voor jullie aan de slag. Dit vertaald zich in een aantal moodboards waarin visueel wordt hoe jullie dag er uit kan komen te zien. Dit concept gebruiken wij als leidraad tot alle te stylen items en settings. En natuurlijk kunnen jullie dit concept ook gebruiken bij het instrueren van de ontwerper van de kaart en de taart. Zo worden alle custom made items ontworpen met dezelfde uitgangspunten en komt alles op de dag zelf prachtig samen. Wij hebben een heel groot assortiment aan styling materiaal die wij in kunnen zetten voor jullie bruiloft. Ook maken wij graag custom made items. Dat betekend dat deze items echt speciaal voor jullie worden gemaakt, dus uniek en persoonlijk zijn. Dan kunnen jullie denken aan een gepersonaliseerd welkomstbord, naamkaartjes voor het diner en een stunning backdrop.

06. Hoe gaat het ontwerpproces?

Wij verzorgen de totale opbouw van de styling op de dag van jullie bruiloft. Zo kunnen jullie nog heerlijk ontspannen en genieten in de ochtend terwijl er waarschijnlijk op de locatie al druk gewerkt wordt om alles tot in de puntjes te stylen. Voor jullie en de gasten is het op die manier een echte totaalbeleving wanneer ze arriveren op de locatie en kan iedereen zorgeloos genieten. Terwijl jullie aan het dineren zijn ruimen wij de ceremoniesetting af en zo verder. De afbouw wordt afhankelijk van de locatie de volgende dag gedaan of dezelfde avond.

07. zijn jullie op de dag zelf ook aanwezig?


De bruiloften die wij organiseren kosten gemiddeld 30 à 35.000 euro. Dit kan variëren van huwelijk tot huwelijk. Indien jullie ons willen inschakelen als weddingplanner, werken wij met budgetten vanaf 25.000 euro.
Voor de styling zelf zit je qua materiaal tussen de 2000 en 5000 euro. Uiteraard geheel afhankelijk van jullie wensen. Of je een totaal kale ruime moet inrichten of slechts een klein gedeelte nog moet aanvullen. We kijken altijd samen hoe we voor jullie het maximale uit het budget kunnen halen. 

05. Hoeveel kost styling gemiddeld?

Thank you!

Your message has been sent. We'll contact you shortly!

Get in touch together